perjantai 22. kesäkuuta 2012

Lomailua















Loma täällä on ollu vaan parasta aikaa ikinä. Tehtiin Nolanin kanssa bucketlist mitä pitää vielä tehä ja tän viimesen viikon yöt on menny vähillä unilla jos ollenkaan. Oon käyny lentämässä, Delawaressa hengaamassa, wakeboardailee, six flagsissa tuolla huvipuistossa ja meil on ollu graduation partyja ja muitakin partyja ja lots of good time. Nyt on perjantai ja törkeesti vieläkin tekemistä ennenku huomenna kello 17 lentokentälle. Ei sitä kai voi käsittää et oon oikeesti tulossa  kotiin ennenku kone laskeutuu Helsinkii






Oli se graduationki. Meillä oli semmonen senior ceremony vikana koulupäivänä, jossa kaikille senioreille jaettiin koko vuoden arvosanat ja jotkut todistukset. Meidän class president Adam ja vice president Tori piti puheen ja sano jotain musta. Enkä tajuu miten kivoja kaikki oli mulle Kingswayssa, reksikin sano et kingsway has been honored to have this exchange student tänä vuonna ja se kutsu mut sinne eteen ja anto mulle yearbookin ilmasiks ja tän diplomin




Ja graduation oli kyllä täydellinen päätös mun seniorvuodelle täällä jenkkikoulussa. :)


Toivoin enemmän ku mitään et mulla ois ollu enemmän aikaa lomailla täällä, muutamalle tärkeelle piti jo sanoo goodbyet ja tuntuuu nii hullulta. Huomenna ehkä vielä wakeboarding nolanin kaa ja viimeinen dinner porukoiden kaa jonka jälkeen Philadelphia International airportille alkuperäsen ja yhen ylimäärämatkalaukun kanssa (nyt pakatessa vasta huomas miten paljon oon ostanu stuffia) ja sit tää poju lähtee Lontooseen josta Helsinkiin viideks sunnuntai-illalla. Here I come, FINLAND

6 kommenttia:

  1. Tervetuloa takas Suomeeeen ! :)

    VastaaPoista
  2. Ihana ollu seurata tätä sinun blogia!Toivottavasti olet tosiaan kerenny kokeilemaan ja kokemaan kaikkea mitä kuvittelit ja halusit. Uskon että olet ja vielä paljon enemmänki. :D Toivottavasti olet nauttinu joka hetkestä! :)

    VastaaPoista
  3. apua miks löysin sun blogin vasta nyt :( oon lukenut varmaan kaikki postaukset kohta läpi :D

    VastaaPoista
  4. Sulla on ihan sika kiva blogi! :---) oon miettiny tota vaihtariks lähtemist aika paljon ja viel ku lukee kaikkien blogeja ni tulee sellanen fiilis et haluis vaa lähtee heti jonnekki! Mulla ois pari kysymyst jos viittisit vastaa :) eli minkä järjestön/tms. kautta olit tuol? Kui paljon aikasemmin sinne piti hakee? Oliks siinä järjestössä sun mielestä jotai huonoi puolii, siis sellasii isompii juttui? Kuin paljo ennen sitä lähtöö oli kaikkii juttuja mis piti käydä ja mitä kaikkee papereit piti täyttää? Mitä kaikkee sille perheelle piti tehä, siis oon kuullu et joku kirja mis on tyylii kuvii ja joku esittely itestää...? Kiitti ihan tosi paljon jos jaksat vastata!! :)

    VastaaPoista
  5. Harmi ettet enään bloggaa, kirjotit niin hyvin! :)

    VastaaPoista
  6. pliis kirjota jotain sun nykyisestä elämästä! ois ihana kuulla miten menee vaihdon jälkeen

    VastaaPoista